КЛЕВАНСЬКА ГРОМАДА

Рівненська область

Комунальне підприємство "БЛАГОУСТРІЙ"

Статут КП Благоустрій


ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ! 
Повідомлення про намір встановлення тарифів на послугу з поводження з  побутовими відходами!


31 липня 2019 року


Керуючись п. 2.5. «Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 р. № 390, комунальне підприємство «Благоустрій» Клеванської селищної ради Рівненського району Рівненської області (код ЄДРПОУ 43060534) доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити встановлення тарифів на послугу з вивезення та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) на території Клеванської селищної ради.


1. Розрахунок тарифів на послуги з поводження з  побутовими відходами (з врахуванням ПДВ) .

№ п/п Найменування Плановий обсяг робіт (м3) Собівартість 1 м3 (грн.) Тариф за 1 м3 без ПДВ (грн.) Тариф за 1 м3 з ПДВ (грн.) Витрати
від
надання
послуг
(грн.)
Дохід від
надання
послуг
без
(з ПДВ)
Прибуток
(грн. без  ПДВ)
1 Тариф на поводження з  побутовими відходами (збирання, перевезення) 
Населення 16421,1 51,18 42,07 50,48      
Бюджетні 1175 51,18 55,59 66,71      
установи
Інші споживачі 1067,5 51,18 60,55 72,66      
Всього 18663,6       955202 985095 24910
Середній відсоток рентабельності, % 3,1
2 Захоронення поводження з  побутовими відходами (утилізацію, знешкодження і захоронення)
Населення   39,31 38,18 45,82      
Бюджетні   39,31 65 78      
установи
Інші споживачі   39,31 70 84      
Всього 18663,6       733666 933734 166723
Середній відсоток рентабельності, % 27,3

 


2. Періодичність надання послуг.
Послуги з вивезення ТПВ надаються щоденно на території Клеванської селищної ради.


3. Обгрунтування причин зміни тарифів.
Відповідно статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів та захоронення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 р.№ 1010, підвищення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів зумовлено рядом факторів, з врахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг.
Розроблення даного проекту обумовлено нагальною потребою у формуванні тарифу на послуги з вивезення ТПВ.

Для формування планових тарифів на вивезення ТПВ керувалися законодавчими актами України (державні та галузеві нормативи використання матеріальних і паливно-енергетичних ресурсів, норм з оплати праці, нормативів витрат на управління та обслуговування виробництва, чинних цін промислової продукції та послуг, задіяних у виробничому процесі).
Так планування витрат на оплату праці для включення до тарифу здійснювалося установленому законодавством порядку з забезпеченням мінімальної заробітної плати інших гарантій з оплати праці, передбачених законодавством, з урахуванням рівня з/пл одного штатного працівника. Це основна і додаткова заробітна плата, особливі умови праці у вигляді надбавок і доплат .
Розрахунок тарифних ставок і окладів проведено з рівня прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 2007,00 грн., врахуванням коефіцієнта 1,6 (згідно Галузевої угоди) та міжрозрядними коефіцієнтами для основних працівників задіяних в зборі ТПВ використано коефіцієнти співвідношення за видами робіт та окремими професіями. 
Єдиним внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників становить 22%.
Паливно-мастильні матеріали, необхідні для механізованого забезпечення основного технологічного процесу по збору та ущільненню сміття віднесені безпосередньо до конкретного об’єкту витрат і розраховувались відповідно до Наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» від 10.02.1998р. № 43 і змін внесених Наказом Міністерством інфраструктури України № 36 від 24.01.2012р.
26,5 л. /100 км. пробігу і 5 л. на навантаження і розвантаження бункера та надбавки за роботу, яка потребує частих зупинок і понижених швидкостей.
Матеріальні витрати, пов’язані з використанням сировини, основних і допоміжних матеріалів, запасних частин, комплектувальних виробів необхідних для забезпечення повного технологічного процесу визначалися згідно норм 


Загальновиробничі витрати:
• витрати на управління виробництвом і допоміжними службами (оплата праці, нарахування на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень.);
• амортизація основних засобів загальновиробничого призначення;
• втрати на удосконалення технології та організацію виробництва;
• витрати на енергоносії;
• витрати на охорону праці, дотримання вимог техніки безпеки (перепідготовка кадрів, медичні огляди, спецодяг);
• витрати пов’язані з забезпеченням належного стану обладнання, виконанням ремонтно-налагоджувальних робіт;
• на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт засобів обліку та інших вузлів сторонніми організаціями;
• витрати на паливно-мастильні матеріали для машин, механізмів та обладнання загальновиробничого призначення;
• податків і зборів та інших передбачених законодавством платежів.

До витрат адміністративного характеру включилися витрати на управління підприємством.
Це витрати на оплату праці апарату управління підприємства, сплата єдиного внеску, інші витрати на управління підприємством, придбання канцелярських товарів, періодичних видань, перепідготовка кадрів, амортизація основних засобів, витрати на плату професійних юридичних послуг, оцінки майна, витрати на технічне обслуговування комп’ютерної, друкувальної техніки, витрати на зв’язок, витрати на оплату розрахунково-касове обслуговування та інших послуг банків, витрати на розв'язання спорів в судах.

Виходячи з розрахунку -
загальний тариф складатиме (з ПДВ):

для населення - 102,81 грн.  за 1 куб.м.
для одного мешканця (квартири) 5,04+4,96 = 10,00 грн./місяць
для одного мешканця (приватного будинку) 6,05+5,95= 12,00 грн./ місяць
для бюджетних установ - 144,71 грн. за 1 куб.м.
для інших споживачів - 156,66 грн. за 1 куб.м.

В результаті прийняття тарифів передбачається поліпшення фінансового стану підприємства, що збільшить надходження до місцевого бюджету та вирішить проблеми покращення технічного обслуговування транспортних засобів, які задіяні у виконання робіт по наданню даних послуг та недопущення утворення (та своєчасну ліквідацію) стихійних сміттєзвалищ на території Клеванської об’єднаної територіальної громади.


Відповідно до п. 2.12. Зазначеного Порядку зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються на протязі 14 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт. Клевань, вул. І.Франка,20 та за тел. 0680354299.


 директор /П.І. Берлінець/


 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано